.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احتمال كناره‌گيري خاتمي به نفع كروبي

عضو شوراي مرکزي حزب اعتماد ملي گفت: اگر خاتمي بيايد اصولگرايان قطعا بر روي احمدي‌‏نژاد اجماع مي‌‏کنند و اگر خاتمي نيايد اصولگرايان از احمدي‌‏نژاد عبور خواهند کرد و کانديداي ديگري را مطرح خواهند کرد.

به گزارش شمال نیوز ، ابوالفضل شکوري در گفت‌‏و‌‏گو با ايلنا، با اشاره به سکوت اصولگرايان در قبال انتخابات رياست‌‏جمهوري گفت: يکي از دلايل اصلي سکوت اصولگرايان براي انتخابات رياست‌‏جمهوري اين است که در جبهه اصلاحات هم هنوز صف‌‏بندي‌‏ها روشن نشده است که اصولگرايان با ملاحظه اصلاح‌‏طلبان بر روي کانديداتوري خاص اجماع کنند.
وي افزود: هنوز مشخص نيست که اصلاح‌‏طلبان با يک کانديدا وارد انتخابات شوند يا خير. زيرا کروبي، خاتمي و موسوي گزينه‌‏هاي مطرح در ميان اصلاح طلبان هستند و تا زماني‌‏که تصميم اصلاح‌‏طلبان براي انتخابات شفاف نشود اصولگرايان نمي‌‏توانند تصميمشان را بگيرند.
شکوري اظهار داشت: اصولگرايان اکنون درباره اجماع بر روي احمدي‌‏نژاد اختلاف دارند و به همين منظور طرح عبور از احمدي‌‏نژاد مطرح شده است و اگر خاتمي بيايد اصولگرايان قطعا بر روي احمدي‌‏نژاد اجماع مي‌‏کنند و اگر خاتمي نيايد اصولگرايان از احمدي‌‏نژاد عبور خواهند کرد و کانديداي ديگري را مطرح خواهند کرد.
وي با اشاره به دلايل اصولگرايان براي عبور از احمدي‌‏نژاد خاطرنشان کرد: اصولگرايان از وضعيت کنوني ناراضي هستند و انتقاداتي به نحوه مديريت احمدي‌‏نژاد دارند.
عضو شوراي مرکزي حزب اعتماد ملي يادآور شد: اصولگرايان با اين‌‏که سکوت کرده‌‏اند اما کانديداهايشان مشخص است و براي اجماع بر روي يک کانديداي مشخص منتظر تصميم نهايي اصلاح‌‏طلبان هستند.
وي ادامه داد: قطعا در بين جريان اصولگرا با تعدد کانديدا مواجه خواهيم بود و شايد درنهايت روي يک کانديدا اجماع کنند.
شکوري تصريح کرد: اگر اصلاح‌‏طلبان هم با تعدد کانديدا مواجه باشند و تا روز انتخابات هم به ائتلاف نرسند، قطعا در انتخابات پيروز نخواهند شد.
وي در پايان گفت: بعيد مي‌‏دانم که کروبي به نفع خاتمي کنار بکشد ولي ممکن است خاتمي به نفع کروبي در روزهاي آخر کنار بکشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.183 seconds.